Oldal kiválasztása
Néhány apróság határozottan minőségi javulást képes előidézni a reggelekben. Próbáld ki őket, ha eddig még nem tetted volna!

 

1) Előző este készítsd össze a holmidat.

Sok bosszúságtól kíméled meg magad, ha a ruháidat kikészíted. Haladóknak ajánlom, hogy a ruha mellé az aktuális táskát (természetesen menetkészre pakolva) is készítsék össze. Sokan javasolják ezt a módszert, nem alaptalanul. Elég gyakran váltogatom a táskáimat, ezért a tárcám mellett van egy nesszeszer, amiben az egyéb fontos táskatartozékaim vannak (pelenka, popsitörlő, kézfertőtlenítő, bicska – komolyan! -, toll, post-it…). Ezen felül a noteszt és a telefonom fülesét is kikészítem, különben semmit nem tudnék intézni napközben. A gyerekek holmiját is pakold ki. Amikor reggel csak fel kell emelni a kész táskát, az megváltás.

2) Kelj fel időben.

Azt gondolod ez alap? El sem hinnéd, hányan halogatják az utolsó pillanatig az ébredést. Pedig, ha folyton kapkodsz, elég lehet akár csak 15 perccel hamarabb talpra állni, ami alatt akár egy kávét is meg lehet inni. Nyugodtan készülődve szebb a reggel. És van idő palacsintát sütni. Vagy tojáspuffancsot 🙂

3) Legyen rutinod.

Sokat segít, ha nem ad-hoc készülsz össze, hanem pontosan tudod a menetrendet. Elkerülheted a fürdőszoba előtti várakozást, a kapkodást. Kiszámíthatóbb így és nem mellesleg gyorsabb átszervezni, ha mondjuk elaludtatok.

+1 tipp

Ha megteheted, indulj a többségtől eltérő időben. Sokszor 10 perccel korábbi indulás elég ahhoz, hogy lássam, mit kerülünk el minden reggel.