Meghirdettem egy 5 napos kihívást nemrégiben és most értünk a végére. Az volt a célom, hogy egy nyári terméket találjanak ki maguknak a résztvevők, mivel elkerülhetik a holtszezont. Volt ebben az öt napban minden! Ötletelés, piacfeltárás, kampányfelépítés, termékkitalálás – csupa olyan dolog, amivel előrébb lehetsz, ha vállalkozó vagy. Megmutatom a tapasztalataimat, hátha neked is hasznos lesz.
Fantasztikus csapat jött össze erre a pár napra. Őszintén gratulálok nekik, mert elhivatottan végigcsinálták az egészet.
5 nap alatt 5 munkafüzet, 5 videó, zárt csoportban kérdések özöne. Tudod mit nyertek még? 5 NAPIG FÓKUSZÁLTAK A VÁLLALKOZÁSUKRA ÉS DOLGOZTAK RAJTA! Nem benne (persze közben azért ment a bolt), hanem azon dolgoztak, hogy fejlesszék a vállalkozásukat.

Mikor érdemes kihívásban gondolkodni?

  • A kihívás sok dologra alkalmas, csak néhány a teljesség igénye nélkül:
  • Közösséget építhetsz, a meglévő követőknek is adhatsz vele pluszt és újakat is hoz.
  • Hozd be a célcsoportot és ismerd meg, mi foglalkoztatja őket. Aztán csinálhatsz rá terméket.
  • Egy bevezetés előtt álló termék előkampányaként is használhatod.

 

Nézd meg, milyen visszajelzéseket kaptam:

“Ez a pár nap tényleg változtatott a gondolkodásmódomon, bár voltak kétségeim, hogy ez lehetséges-e.  Lévén elég makacs bírok lenni…” 
“Köszönöm ezt a nagyszerű lehetőséget, az inspiráló és megoldás orientált feladatokat, ötleteket. Nagyon lelkes, aktív, tenni akaró nők gyűltek össze a csoportba, akiknek szintén köszönöm a sok ötletet, hozzászólást és élményt. Azért jelentkeztem a csoportba, hogy még inkább biztos alapokra helyezzem induló vállalkozásom.”

 

“Tanulságos volt ez a pár nap. Sikerült más szemszögből megvizsgálnom a szolgáltatásomat, a termékeimet és még önmagamat is. Ezt a szemléletmódot a jövőben is fogom tudni alkalmazni.”

 

Érdemes követni a facebook oldalunkat, hogy ne maradj le az ehhez hasonló lehetőségekről, vagy ha feliratkozol és bejössz a zárt csoportunkba, sok érdekességet találsz.